Bra jobbat kompis!

I tisdags fick jag fint sällskap på ett av mina träningspass. Klockan 5.00 möttes jag och Pommer upp för att springa milen. Pommer hade aldrig sprungit så långt tidigare och mitt mål var att jag skulle ta henne igenom passet på ett sätt som skulle medföra att hon gärna gjorde det en gång till. Förutsättningarna var att vi skulle springa hela sträckan och att hon skulle få bestämma tempot. Jag måste säga att det gick fantastiskt bra och att se hennes stolta leende när vi kom i mål var grymt!
 
Senare under dagen fick ett sms av henne:
- Frukosten har aldrig smakat så bra och duscha har aldrig varit så skönt. Får jag följa med dig och springa fler gånger?
 
Högsta betyg, jag hade lyckats med mitt uppdrag! =)
 
En laddad Amanda! =)

Kommentarer
Postat av: Elina

Härligt! Ser fram emot att ha med dig Pommer på våra backpass på morgonen :)

2013-03-30 @ 07:40:12
Postat av: Amanda

Haha, Elina! Det kommer nog dröja ett tag tills jag vågar mig på den utmaningen ;)

Tack för att jag fick följa med Emlan :) hihi

2013-04-01 @ 23:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback