ÄFF - Hardeberga 2-2

Vår andra kvalmatch spelades med de allra bästa förutsättningarna. Tränare/ledare hade fixat och donat för att vi skulle få det så bra som möjligt och det underbara vädret gjorde inte saken sämre. Vi inledde matchen piggt och borde egentligen ha gjort något mål. Tyvärr hade vi inte den koncentration som krävdes och Hardeberga kunde istället ta en 2-0 ledning. Vi kämpade oss dock tillbaka, men närmre än en kvittering kom vi inte.

Det oavgjorda resultatet innebär att det blir division 4 även nästa säsong. Personligen så tror jag att laget behöver ett år till på denna nivå innan man är redo för att ta steget högre upp. Det finns dock enormt mycket talang och med rätt inställning så är det en del som kommer kunna ta sig riktigt långt!

Detta var årets sista match och frågan är om det var karriärens sista match för mig. Jag står i ett vägskäl och vet inte riktigt om jag ska svänga höger, vänster eller kanske stå kvar?! Att dubblera med fotboll och innebandy har varit enormt krävande och skulle någon fråga mig idag så hade jag utan tvekan svarat: "Aldrig mer" Nästa fråga blir då, ska jag lägga fotbollsskorna eller innebandyklubban på hyllan? Valet är inte självklart och beslutet kommer jag inte att fatta än. Det är många faktorer som spelar in och jag tror inte att det är så svårt att räkna ut vilken faktor som kommer att vara avgörande. Fram till mars är det i alla fall innebandy till 100 % som gäller och vad som händer sen står i stjärnorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback