Fotbollsmatch: Glumslöv - ÄFF 4-2

Årets första förlust var ett faktum. Vi låg under med 4-0 innan vi ryckte upp oss. Min egen insats skäms jag över. Eller egentligen gjorde jag vad jag kunde, men kroppen ville inte som huvudet. De senaste veckorna har det varit mycket och jag antar att kroppen förr eller senare säger stopp. Nu gjorde min det... Benen bar mig knappt och jag bidrog inte med speciellt mycket.

Glumslöv var egentligen inte bättre än något annat lag vi har mött utan det var vi som gjorde dem bra. Viljan och inställningen var inte som den brukade och att vi saknade några nyckelspelare märktes. Matchens stora stjärna var Madde Persson. Hon sprang som aldrig förr och i andra halvlek vann hon varenda duell, outstanding!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback