Träningsmatch: ÄFF - Nygård Lödöse 2-5

I fredags stod ett division 3 lag från Göteborg för motståndet. Vi startade matchen bra med en del vassa chanser och vi kunde dessutom, helt rättvist, ta ledningen med 1-0. Innan paus hann dock Nygård kvittera och halvtidsresultatet 1-1 kändes ganska rättvist. Under matchens sista 20 minuter rann siffrorna tyvärr iväg och även om det aldrig är kul att förlora så tror jag att det var ganska nyttigt för oss. Detta var nämligen säsongens första förlust och oftast lär man sig mest av de matcher där det går lite sämre.  

Sammanfattningsvis så tyckte jag att det var en ganska tråkig match. För egen del så vet jag att det beror på att jag fick spela på mittfältet (defensv innermittfältare) som inte är en position för mig. Jag kände mig mest i vägen och även om jag är försvarare i innebandyn så var det inget som jag kände mig bekväm i här. På fotbollsplanen är jag kort och gott en anfallare;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback