Premiär i Superettan

Nu när jag har bytat förening så tillkommer det lite extra arbetsuppgifter. Igår var det min tur att stå i inträdet på herrarnas match och jag kan ju säga så mycket som att jag hade att göra. Hammarby stod för motståndet och redan två timmar före matchstart var det lång kö till biljettluckan. Själv stod jag i insläppet och det var faktiskt en helt okey uppgift. Det kom mängder med folk som jag kände och för en gångs skull var det skönt med en arbetsuppgift där huvudet kunde slappna av. Det dök även upp en hel del idrottsprofiler, både från Ängelholm och Helsingborg. Henrik Larsson var väl den med högst stjärnstatus, men några allsvenska spelare och innebandyprofiler från Superligan skymtade jag också;)

Ängelholm fick en härlig start på serien och förhoppningsvis kan deras 3-2 seger ge publiken mersmak. På söndag har vi vår premiär, men att räkna med 3 000 åskådare är nog i överkant...;) 

Kommentarer
Postat av: Elina

Härligt att du är realist, men vem vet, det kanske blir anstormning till Råå arena på söndag ;) Det ska iaf bli grymt kul med premiär!

2010-04-15 @ 08:23:27
Postat av: Chelle

Vi vann på läktaren i alla fall - men i bedrövlig insats så räknas det knappt...

2010-04-16 @ 14:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback