Jag vill aldrig mer se er!

Nu har jag äntligen fått tillåtelse att slänga bort min kryckor. Inomhus använde jag bara dem ett par veckor, men utomhus har de fått följa med i 3.5 vecka. Om jag dock ska ut på längre promenader eller vistas bland större folkmassor så skulle jag helst ha dem med mig. Anledningen till det är att alla blir mer försiktiga i min närhet och håller avståndet till mig...

Jag har fått en hel del nya rehabövningar att göra. Igår blev det ett riktigt tungt pass hos Marianne och när jag gick upp i morse kände jag av träningsvärken i ena skinkan. Det var himla skönt faktiskt och i eftermiddag blir det en runda till gymmet. Jag har verkligen blivit stammis där, minst en gång om dagen kliver jag in i deras lokaler=) Det är många som undrar om det inte är tråkigt att hela tiden behöva besöka sjukgymnasten. Själv tycker jag att det är en stor förmån då det faktiskt blir som min personliga tränare. Allting anpassas efter vad som är bäst för just mig och när jag får respons på min träning motiveras jag till tusen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback