Tack och adjö

I morse besökte jag och My vår kära sjukgymnast Marianne. Innan hon gick på semester så ville vi ta tillfället i akt att ge henne en present som tack för all hjälp. Från första början har det rullat på bra och en av alla de saker som jag uppskattar med henne är att hon inte följer "normaltiden" utan istället ser hur varje individ utvecklas. Hade hon inte haft den inställningen så tror jag att jag hade haft en bra bit kvar för att nå den nivå som jag ligger på idag. Marianne, du har varit en riktig pärla!

My tackade mig i sin blogg och jag tänkte göra detsamma här. Tillsammans har vi kämpat oss igenom både med- och motgångar för att nå våra mål. Jag tror dessutom att det har varit skönt för alla i vår omgivning att vi två har kunnat prata knä med varandra. Tänk så mycket mer man hade tjatat om det ifall det inte hade funnits någon i samma situation som en själv...

Kommentarer
Postat av: Elina

Den rutinerade i Knäco får kliva in och ge er ett stort grattis till en väl genomförd rehab och en stundande comeback på planen! Va rädda om er!

2009-07-15 @ 08:54:38
Postat av: Micke

Du är den sötaste jag har sett!

2009-07-15 @ 10:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback