En stressad vardag har helt plötsligt blivit en seg evighet

Jag har legat hemma en dag och känner mig redan rastlös... Hur jag ska kunna hålla mig ifrån jobb så många veckor är ett mysterium. I vanliga fall kan jag tycka att det är skönt att vara ledig, men då kan man ju hitta på saker. Nu ska jag antingen ligga ner eller gå små promenader i huset. Jag har även fyra rehab-övningar som ska göras: vicka på foten, spänna lårmuskeln samt träna böjning och sträckning.

Farmor & Farfar och Mormor & Morfar har hälsat på mig och där försvann någon timme. I övrigt har det varit dator, TV, tidningar, böcker och filmer. Det här kommer göra mig galen...


Att vara skadad blir nästan som en extra födelsedag, tack så mycket! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback