Utklassningsseger

Helgens fotbollsmatch spelades mot Billesholm. Det blev en relativt lätt match där det hela handlade om hur många mål vi skulle få in. Till sist stannade resultatet på 12-0 där det blev fem mål och två assist för mig. Dagens plus går till Linda Bengtsson som var på riktigt spelhumör=)! Madde Engvall förtjänar också beröm då hon serverade många av oss med riktiga mackpassningar! Om två veckor är det den riktiga duellen då vi på hemmaplan tar emot Klippan. Förra mötet slutade 2-2 och den som vinner denna gång kan i stort sett se sig som seriesegrare...

Jag vill passa på att tacka herrlaget för ert góa stöd på vår match samt för att ni ordnade en mycket trevlig femkamp/fest. Själv var jag tyvärr inte på något festhumör då mina tankar tillhörde Philip. Strax efter sverigematchen körde jag hemåt, men jag hoppas att er fortsatta kväll blev rolig=)!

Kommentarer
Postat av: Martin

Tack för det Emlan!! Klart att man stöttar ett så bra och roligt lag att titta på som er... :)
Vi hade en mycket trevlig fest på kvällen.
Synd att du inte kunde vara med med tanke på det som hände med din lillebror, skönt att det gick bra.
Ha det bra och lycka till med Innebandyn.
Kram Martin

2007-10-01 @ 15:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback