Punkt för säsongen

I fredags hade vi vår årliga årsfest med fotbollen. Det blev dock en tidig hemgång för mig, eftersom vi hade samling 06.00 på lördagmorgon. Under kvällens gång delades det ut en hel del priser. Med 33 mål på 15 matcher fick jag pris som årets skyttedrottning. Kvällens hedersammanste pris, årets värdefullaste spelare, kammade Elina hem. Det var du verkligen värd, då du som lagkapten har varit toppen både på och utanför plan=)! Nästa år är det division fyra som gäller igen och den här gången ska vi inte hamna i de nedre regionerna!

image67

Kommentarer
Postat av: Elina

Tack gumman, så gulligt av dig :)! Du var väl värd ditt pris, så många mål har jag nog inte gjort under alla år inom fotbollen, hihi:)! Love you min bästis! Puss puss

2007-10-29 @ 22:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback