Segertåget fortsätter=)

Idag drog fotollsserien igång igen. Jag hade inte jätte höga förväntningar på min egen insats pga att jag inte har kunnat träna så mycket fotboll då innebandyn har bokat upp alla kvällar. Det gick dock bättre än väntat och segersiffrorna skrevs till 11-2. Jag slog dessutom mitt personliga målrekord genom att göra sju mål i en och samma match. För ett par år sen gjorde jag sex, men nu är alltså det historia. Alla mål utom ett gick i stort sett till på samma sätt, det vill säga genom friläge. Tack för mycket bra passningar=)! Tydligen hade jag en egen fan-club sidan om och våra avbytare hade haft väldigt roligt åt dem. De såg ut att vara runt 18 år och det känns väl lite i de yngsta laget... ;)

Nu jobbar vi vidare mot nya utmaningar! Nästa söndag ställs vi inför Perstorp och det kommer bli en betydligt tuffare match!

Kommentarer
Postat av: Elina

Gumman, du var grym idag!!! Vilka mål, höger bredsida höger om målvakten:) Du lär drömma om detta inatt!!! Img e de jobb o sen playan, gott! Ses snart! Love you! Puss puss

2007-08-12 @ 23:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback