Perstorp bjöd upp till kamp

Gårdagens fotbollsmatch var lite tuffare än de senaste matcherna vi har spelat. Perstorp stod upp bra och personligen tyckte jag att de hade en riktigt bra målvakt samt en snabb och tuff försvarslinje. Vi lyckades dock dra längsta strået även i denna match och vinna med 3-0. Mitt facit blev ett mål och en assist och jag kan inte säga annat än att det är så härligt att vinna=)! Nästa match mot Röstånga kommer jag tyvärr och missa då jag är iväg med innebandyn. Sist vi möttes satt segern hårt inne och jag skulle nog säga att vi hade lite tur som vann. På söndag hoppas jag verkligen att jag får ett positivt resultat, vilket jag tror att jag kommer att få. Om vi spelar så som vi gjort nu så kommer ännu en trepoängare vara vår, jag ska tänka på er och hålla tummarna=)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback