Vilken gó inledning på serien

Jag startade dagen med jobb och därefter begav jag mig direkt till samlingen. Alla var laddade till tusen och det kändes bra under uppvärmningen. Efter ungefär halva första halvlek trampar jag snett, vilket tyvärr börjar kännas som en vana med fotbllen just nu. Jag fortsätter att spela och det känns väl inte helt hundra, men att byta ville jag inte göra i första taget. Under pausvilan stelnade det till och det blev bara värre, efter en kvart i andra halvlek gick jag av. Nu känns det inte alls bra, men jag hoppas att jag ska sova bort det till imorgon=)! Vi vann i alla fall matchen med en förkrossande 10-0 seger och jag hoppas innerligt att resten av matcherna inte kommer att se ut så här. Personligen passar det inte mig alls, jag vill ha tuffa och jämna matcher! Det blev i alla fall två mål från min sida vilket i stort sett var det enda som kändes bra för min del. Bengan du var riktigt grym idag, så kul att se dig trixa! Nästa match får vi börja köra lite sambafotboll från gamla goda tider, eller vad säger du...;)?! Nu fortsätter vi på detta vinnarspår tjejer=)!


Kommentarer
Postat av: bengan!!!!!

HEHE..GRYM DU MED!!! STÖRIGT ATT MAN KUNDE GJORT ETT ANTAL TILL BARA MEN MEN..FÅR SPARA TILL DE ANDRA MATCHERNA..:) vA LITE SAMBA PÅ FÖRSTA MÅLET..ELLER ETT BRA SAMMARBETE IAF!!:) fÅR JOBBA PÅ DET BÄTTRE MOT TECKOMATORP PÅ LÖR!!! SEN EN OFÖRGLÖMLIG FEST PÅ KVÄLLEN HOPPAS JAG..MED RÖJ PÅ DANSGOLVET OCH LINDENS!!! HOPPAS FOTEN BLIR BÄTTRE VI BEHÖVER DIG DÄR FRAMME! VI HÖRS I VECKAN! PUSSPUSS

2007-04-23 @ 10:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback