Avkoppling med mina bokklubbsvänner

I fredags stod en spadag på hotell Skansen på schemat. Vi badade, åt gott och hade härligt girltalk - så välkommet! Tyvärr var det tre av våra medlemmar som fick stanna hemma på grund av sjukdom, men med den stämningen vi andra hade så är jag övertygad om att vi snart kommer att ses på detta vis igen.
 
Jag kommer inte att glömma denna dag i första taget och jag tror faktiskt inte att Restaurang Sand kommer glömma oss heller... Vårt bord tog alldeles säkert hem första priset i kvällens (årets?) jobbigaste beställning. Det var allergier mot nötter, vitlök, laktos, en var vegetarian och två stycken var gravida med de matrestriktioner som det innebär. Jaja, det ledde i alla fall till mycket skratt, och då inte bara av oss utan även av personalen;)
 
TACK TJEJER FÖR EN UNDERBAR DAG!
 
Sofia, Louise och Sofia
 
Elina, Linda och jag
 
Pillan, Elina J och Caisa - ni var saknade! 

Kommentarer
Postat av: Elina

Vilken härlig helg:)

2013-02-04 @ 09:21:41
Postat av: Sofia

Verkligen en härlig dag/kväll! :)

2013-02-04 @ 19:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback