Klick klick klick

Min fredag var en bra dag på många sätt och vis! Morgonen inleddes tillsammans med Elina där vi genomförde ett sjukt jobbigt träningspass. Mina ben darrade i takt med en trötthetsyrsel och illamående - ett hemskt, men samtidigt så härligt tillstånd!

På jobb var det sen fotografering som stod på schemat. Jag tycker faktiskt det är väldigt kul med just "modell-för-en-dag-bilder" och eftersom vi bara var fem stycken som skulle plåtas så blev det väldigt många kort. Jag har fått se resultatet och det finns väl vissa bilder som jag är mer nöjd med än andra, men så är det väl alltid. Nästa vecka ska vi i alla fall välja ut vilka vi vill använda i marknadsföringssyfte.

Dagen avslutades som den började, eller i alla fall med samma sällskap men med en annan aktivitet. Jag och Elina lagade mat, softade, snackade skit och hade en sån kväll som bara hon och jag kan ha - underbara kvalitetstid!


Kommentarer
Postat av: Elina

Supergilla<3

2012-09-02 @ 10:54:37
Postat av: Pillan

Mys <3

2012-09-03 @ 07:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback