Det lönar sig att spara kvitton!

I mitten på maj köpte jag ett par löparskor. Jag har använt dem väldigt flitigt och ska jag vara ärlig så är de nog inne på sista versen, i alla fall om man ser på dämpningen. Att lägga dyra pengar på den här typen av inköp känns alltid lite sisådär så tidigare idag försökte jag mig på att nyttja lagen om reklamation. På skornas sidor har nämligen tyget spruckit och jag tycker faktiskt inte att det är okej efter bara fyra månaders användning. Jag begav mig till butiken där jag hade köpt dem och visade hur de såg ut. När jag efter en stund gick ut därifrån var jag helt plötsligt ägare till ett par sprillans nya löparskor i höstens modell och de hade inte kostat mig en krona. Ibland är det väldigt lätt att spara tusenlappar!=)


Kommentarer
Postat av: Elina

Jag är riktigt imponerad! Jag som sliter ut några par om året, vet vem jag ska skicka nästa gång jag behöver nya ;)

2012-09-28 @ 21:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback