Sommarkänslor

Den senaste veckan har det varit en dålig uppdatering från min sida. Jag har istället njutit av det underbara vädret och spenderat många härliga timmar på stranden=) I lördags var det födelsedagskalas för Elina och tyvärr hade jag inte med mig någon kamera på denna fest. På den traditionella utomhusbion i Tullakrok hade jag dock den med mig och därför tänkte jag bjuda på lite bilder därifrån: 
 
För tredje året i rad slogs det publikrekord och det var hela 3500 ängelholmare som hade picknick i det gröna.
 
Jag och Bengan
 
Daniel och Elina
 
Fia och Pommer
 
 
Kvällens absoluta höjdpunkt var Björn Hellqvists berättelse om sitt liv och sin parkinson. Under den halvtimme som han delgav sin rörande och fängslande historia så var publiken knäpptyst. Att få alkoholpåverkade lyssnare att vara tysta så länge är det nog inte många som kan...
 
Kvällens film till ära var musikalartisterna från Dirty Dancing i Stockholm på besök.
 
Daniel Lemma sjöng oh spelade tillsammans med sitt band.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback