Daniel 30 år - GRATTIS!


Långbord i Elina och Daniels vardagsrummet fungerade alldeles utmärkt=)


Jag, Sofia och Frida




Köksbestyr






Alex och Daniel - "internt"


Elina och jag ansvarade för drinkbordet. Mina whiskeyupphällningar uppskattades av de manliga gästerna, men de kvinnliga tyckte att de var liiite för stora;)
















Vi hade så trevligt på festen och missade med flit tåget till Helsingborg. Vi gav istället Bahnhof en chans och jag som inte hade varit där på två år hade väl inga jätte stora förväntningar. Nu efteråt så kan jag ju säga så mycket som att mina åsikter kvarstår, Ängelholms uteliv suger!


30-åringen



TACK ELINA OCH DANIEL!

Kommentarer
Postat av: Elina & Daniel

Ett stort tack till alla som var med och gjorde det till en superlyckad tillställning:-)

2012-01-16 @ 05:17:41
Postat av: Sofia

Väldigt rolig kväll! Men vi kan nog vara rörande överens om att Bahnhof inte längre är för oss ;)

2012-01-16 @ 21:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback