Hotellfrukost, en klass för sig!

- Jaså du är från Ängelholm, ni har ju snart ett allsvenskt fotbollslag!

Äntligen har hockeystaden satt en stämpel på sverigekartan även när det gäller fotboll! Under mina två kursdagar i Göteborg har inte Rögle nämnts en enda gång, vilket är högst anmärkningsvärt.

Torsdag och fredag har jag återupplevt skoltiden då det har varit föreläsningar, diskussioner och övningsuppgifter. Att kunna lyssna och koncentrera sig är inte det lättaste, men denna gång måste jag säga att jag är imponerad över min egen insats. Visst att mina tankar gjorde som de ville ibland, men definitivt inte så ofta som de brukar göra. Jag ger helt enkelt mig själv en klapp på axeln! =)

Min lediga tid ägnade jag åt shopping där mitt betalkort nog drogs lite för många gånger;) Jag har även hunnit med ett pass på gymmet och innan jag tog tåget tillbaka till Ängelholm spenderade jag mina sista timmar på O'Learys tillsammans med Mazars Set, som var ett mycket trevligt revisionsgäng från kursen.


Hört på tåget:
- Hur tror du det går för Juholt?
- Vem är det?
- Sveriges statsminister...

Jag är inte själv särskilt politiskt insatt, men när jag hörde ovanstående konversation fick jag bita mig själv i tungan för att inte brista ut i ett gapskratt=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback