FBC Engelholm - Palmstaden 14-2

Detta var en match som kandiderar till priset som årets tråkigaste! Det värsta var att Palmstaden faktiskt ledde efter drygt två minuter... Att släppa in ett mål tidigt i matcher har blivit något av en ful ovana och jag har tappat räkningen över hur många gånger som vi har legat under med just 1-0. Jaja, nog om det. Segerna var i alla fall säker som handen i handsken.

Jag brukar sällan reagera på de gulklädda figurerna, men denna gång måste jag säga att dessa visselpipor användes alldeles för ofta. Jag HATAR när domare blåser sönder matcher! Icke godkänt...

Stjärnor: Pommis, Fia och Linnet fungerade alldeles utmärkt ihop och producerade farligheter i nästan varje anfall - vilket även fortsatte under kvällens festligheter;)

Kommentarer
Postat av: pommes

haha ;) Tack för i lördags emilush :)

2011-11-28 @ 15:38:52
Postat av: Emelie Ohlsson

Tack själv pommes, jag ser fram emot en repris!=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback