Utflykt för en dag


Klädd för en hel dags cykling


Elina vid vår tandemcykel



I torsdags hade jag och Elina en heldag tillsammans. Vi begav oss iväg tidigt på morgonen för att ta båten över till Ven. Vi hade strålande sol och vi började med 1.5 timmes cykling. När hungern tog överhanden stannade vi till vid en strand för picknick och lite vila. Vi slumrade till och rätt som det var ryckte Elina till:

- Jag fick något i håret. Kan du kolla vad det var?
- Det ser ut som tång. Vänta så ska jag ta bort det.

Tång var det däremot inte utan det visade sig vara en fågel som hade bajsat på henne! Så där satt vi, Elina med skit i håret och jag med skit i handen... Efter lite irriterande svordomar så lugnade vi dock ner oss och efter några sekunder skrattade vi faktiskt ganska gott åt det. Att Elinas bil också var helt nerskiten gjorde bara allt ännu roligare;)

På eftermiddagen cyklade vi tillbaka till hamnen för att avsluta dagen med vars en glass innan vi tog båten tillbaka till fastlandet igen. Värdefull kvalitetstid!

Kommentarer
Postat av: Elina

Mycket värdefull kvalitetstid <3

2011-06-05 @ 19:31:19
Postat av: Pillan

Myspys :-)

2011-06-07 @ 13:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback