En bortskämd tisdag!

Idag när jag kom hem från jobb tittade mamma in en runda för matleverans. En lunchlåda med nypotatis och köttbullar till imorgon samt ett gäng pannkakor. Det sistnämnda kom faktiskt väldigt lägligt då jag de närmsta dagarna har lite tight om tid mellan jobb/träning och då gynnar det att ha något färdigt i kylen=) Lyxen var inte slut här för efter kvällens innebandypass ringde Elina och sa att hon och Daniel hade lagat panerad spättafilé med nypotatis och till efterrätt skulle det serveras jordgubbar. Ett sådant erbjudande var det ju svårt att tacka nej till så jag begav mig alltså raka vägen dit! Ibland har jag det alldeles för bra=)


Kommentarer
Postat av: Elina

Det är du värd <3 Dessutom värdefull snacketid framför allsången!

2011-06-30 @ 20:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback