31 december, Nyårsafton

Detta årsfirande inledde jag tillsammans med delar av släkten. Nyårsrevyn besöktes, vilket jag snart skulle vilja börja kalla för en tradition. Tyvärr blev jag lite besviken då jag tyckte att den innehöll alldeles för lite sång. Det var många sketcher som i längden blev ganska långrandiga att lyssna på. Smaken är dock som baken och sett till tidningsrecensionerna har den fått bra betyg. 

Vid klockan 19 begav jag mig vidare till Våxtorp där de följande tímmarna skulle spenderas.   


Kvällens värdpar, Sofia och Oskar


Trerätters middag - smarrigt, men starkt för vissa:)




Glada i hatten=)






Var tog alla vägen?!


Mina två bordsgrannar, Dennis och Anton.








Kvällens DJ




Vad är en fest utan den berömda köksfesten?! Ett påklistrat leende på mig, en fokuserad Elina samt en filosoferande Daniel=)


Har vi hört det förr? Skål;)


Elina och jag tog en soffpaus.
 

Tack för en trevlig kväll mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback