Pixbo - FBC Engelholm 6-4

Jag brukar sällan klaga över domarnas insats, men denna gång kan jag inte låta bli. De blåste sönder matchen och i tredje perioden fick jag två utvisningar precis efter varandra som båda ledde till straffar. Vad hände där? Ja det kan nog bara domarna svara på för jag vet faktiskt inte riktigt vad jag gjorde för fel.

Att vi gick poänglösa från denna duell kändes inte helt rättvist. Rent praktiskt innebär förlusten att vi trillar ner i division 2 och det känns ju inte som någon jättemerit när jag säger att jag har varit med i både laget som åkte ur elitserien och division 1. Besvikelse beskriver nog söndagens känsla ganska bra...

Det återstår dock några omgångar och givetvis ska vi göra allt för att vinna dessa matcher. Om man ska falla ska man göra det med flaggan i topp!
 
Kungsgårdshallen onsdag 23/2 kl.20.00: FBC Engelholm - Östra

Kommentarer
Postat av: Karlstad IBF

Håller med dig, domarna var ju en skandal... Straff var ju lite väl kryddat! Vi satt å kolla innan för vi spela mot pixbo efter.. Förstår besvikelsen, kämpa på nu bara!!!!



/Sofia

2011-02-23 @ 22:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback