Hemska morgon!

Det finns dagar när man egentligen bör ligga kvar under täcket. Denna morgon var en sådan... Jag brände gröten och hade ett himla jobb med att få rent grytan. När jag öppnade badrumsskåpet så hade förpackningen med flytande tvättmedel ramlat omkull och det var kladdigt precis överallt. När jag slutligen var färdig med allt extragöra och skulle stänga en av mina kökslådor så glömde jag att flytta på mitt långfinger. Det klämdes och blodet sprutade åt alla håll. Ja, det vara bara till att fortsätta städningen...

Till råge på allt... När jag kom hem efter jobb så var jag stensäker på att jag hade tvättid, men när jag kom till tvättstugan så insåg jag att jag aldrig hade bokat om mig från förra veckan. Jag bar tillbaka allt till lägnheten igen och just nu gör jag en fuling, tvättar under nattetid när vi egentligen inte får. Plockar ner den gör jag imorgonbitti=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback