Både Tobias Hysén och Idol-Moa korsade vår väg=)

I lördags åkte jag och Elina till Göteborg. Bilfärden gick i ett rasande tempo och det kändes som att vi inte hade pratat med varandra på hur lång tid som helst! (trots att det var kvällen innan;) Under sju timmar shoppade vi och jag fick fixat lite julklappar, både till andra och till mig själv;) Vi avslutade vår underbara dag med en femkampstävling på Liseberg där vi också spelade på ett lyckohjul. Jag satsade på nummer 3 och kan ni tänka er, pilen stannade på trean och jag vann! =) Tyvärr var det ingen stjärnvinst, men jag tror faktiskt att det är första gången någonsin som jag har vunnit på ett turhjul. Att jag sen bara fick en liten påse Ahlgrens bilar spelade mindre roll...

Kommentarer
Postat av: Elina

Tack för en underbar dag <3

Mums vad goda bilarna var!

2011-12-06 @ 21:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback