Båstad Outdoor Open 2011


Rent sportsligt gick det inte alls om vi hade tänkt oss. Tre förluster innebar att vi inte tog oss vidare till slutspelet. Trots en storförlust mot svenska mästarna Djurgåden så tyckte jag att den matchen var i särklass roligast. Det var tuffa närkamper samtidigt som det var kul att åter igen ställas mot världens bästa spelare!




Lördagen var rena drömmen med strålande sol, lovely=)



LÖRDAGSKVÄLLEN - Pepes Bodega


Martina och Jennie


Ett glatt och svettigt gäng=)


Bengan och Jennie


Emma och Emma


Fredrik och Håkan


Jag och Johan - Det finns nästan bara negativa saker med att stå i en kö, men något som är positiv är att man spenderar ganska lång tid med folk som man aldrig hade pratat med annars!


Fredrik, Björn och Lasse - Otur eller tur? ;) Jag och Lasse delar i alla fall på allt;)

Kommentarer
Postat av: Emma W

Fy för vilken dålig bild på mig!! men jag bjuder på det denna gången ;) Det var en rolig kväll!

2011-08-07 @ 20:07:11
Postat av: Emelie Ohlsson

Det var väl inget fel på den bilden! =) Tack för en mycket rolig kväll, blev lyckad=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback