BakerTilly-dagarna

Denna helg har vi haft konferens med vår nya organisation Baker Tilly. 200 personer samlades i Uppsala för diverse aktiviteter och festligheter. Fredagen inleddes med en föreläsning som nog tog andan av oss alla. En "tankeläsare" stod för underhållningen och emellanåt var det sjukt vilken information han kunde få fram av oss i publiken. Jag som i vanliga fall har oerhört svårt för att sitta still och bara lyssna var helt tagen och den 1,5 timme som han roade oss gäspade jag inte en enda gång = ett högt betyg från fröken Ohlsson! =)


Fredagskvällen tillbringade vi på en väldigt fin restaurang som låg vid Mälaren. Utsikten går definitivt inte att klaga på!


Jonas och Johan


Bild lånad från
www.duojag.nu
Kvällens underhållning stod det här bandet för. De var otroligt duktiga och fick upp många på dansgolvet!


Jonas, Ida och Kim




Sophie


Ida och Anneli








På lördagen stod diverse teamaktiviteter på schemat. Klurigheter och sammarbetsövningar varvades med en stadsvandring. Eftermiddagen ägnades mestadels åt shopping samt lite vila för att vara redo för kväll nummer två.


Sista kvällen var det Wallmans som showade och även detta var väldigt bra. Kända låtar och glödheta artister förgyllde vår middag innan allt avslutades med dans.

Söndagen blev en ren resdag och när jag kom hem tog det inte många minuter innan jag slockade på soffan=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback