Mycket vardagslyx

För tillfället så har jag mer ledig tid än någonsin. Mina kvällar är inte fyllda med innebandy-/fotbollsträningar och eftersom jag väljer att köra morgonpass istället så har jag inga träningstider att passa när jag lämnar jobbet. Jag njuter i fulla drag och har passat på att umgås med människor som jag vanligtvis inte hinner träffa mitt i veckorna. Det har varit middagsbjudningar, kvalitétstid med familj/vänner, grillning, promenader, shopping och ja, denna lista kan göras lång. 

Tidigare i veckan så rensade jag i min garderob, vilket resulterade i fyra stora högar som ska bort. Elina var inte sen på att gå igenom allt och plocka det som hon tyckte var intressant. Idag kom även mamma för att se om hon kunde hitta något till sig själv eller till mormor. Det är bättre att någon använder det än att det bara ska ligga i min garderob och skräpa! Vissa saker är dock alltid lite svårt att göra sig av med och själv har jag två klänningar som jag köpte för sex(?) är sedan. De är aldrig använda och prislappen hänger fortfarande kvar... Denna gång tänkte jag dock kassera dem, men efter att jag frågat om råd och fått mycket beröm för dem så fick de åter igen hängas in. Jag lär troligtvis inte använda dem ändå, men jag antar att det varken gör till eller ifrån om de hänger där ett litet tag till. Sex eller sju år kan väl kvitta...;)


Kommentarer
Postat av: Elina

Så fina pärlor får inte komma till spillo, TACK vännen =) Love<3 Bra smakråd så att vissa godbitar får hänga kvar ett tag till ;)

2011-04-15 @ 08:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback