En lördag med blandade aktiviteter

Gårdagen innehöll det mesta, både roliga och mindra roliga saker. Jag började dagen med en timmes promenad i det underbara vädret innan jag satte mig med lite helgjobb. Det blev fyra timmar med siffror innan min telefon ringde. Det var lillebror som precis hade kommit hem från IKEA och ville ha lite flytthjälp. Eftermiddagen spenderades i hans nya hem och jag måste säga att han har fått det väldigt fint där. Nu har vi inte längre så långt till varandra och med samma innergård är det lagom gångavstånd;) 

På kvällen blev jag uppassad av Elina. Hon bjöd på trerätters middag och det var verkligen gudomligt gott! En liten matlåda fick jag också med mig, vilket jag aldrig tackar nej till;) När vi var mätta och belåtna blev det soffhäng med både film och fotovisning. Gamla bilder som jag inte har sett på flera år dök upp och vissa skrattade man ju mer åt än andra=)


Jag, Pillan och Elina - Sommar 2006

Kommentarer
Postat av: Pillan

Party på Pillans balkong, haha Längtar till den 17:e Love U <3

2010-09-05 @ 22:18:32
Postat av: Elina

Minnen... <3

2010-09-06 @ 22:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback