Afterwork i Helsingborg


Jag och Pill på Grand Hotel


Carro och Elina njuter av pianistens skönspel








Middag avnjöts på restaurang Oasen och gud så mätta vi blev! Dock inte så konstigt sett till hur mycket vi faktiskt tryckte i oss...;)






Vi nöjde oss inte med köttfondue utan till efterrätt blev det tobleronefondue=)


Pill dokumenterade min dokumentation...


Sofia och Pill på Grand ännu en gång. Det var här vi både började och avslutade kvällen.








Lite trångt i Elinas bil?! Nja, de skyllde mest på värmen...


Det tog lång tid innan fotot togs och jag tappade koncentrationen. Skrattade gjorde vi dock hela kvällen (vi hördes mest ovasett var vi bafann oss...) så den här bilden får symbolisera hur roligt vi hade! <3

Kommentarer
Postat av: Pill

Pill, hahaha vilket namn jag fått av dig, trots jag inte spelar fotboll mer ;-) Tack för en underbart rolig kväll! Längtar massor till våra äventyr! Love puss å kram

2010-09-20 @ 18:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback