Det är ju inte som att välja en tröja på H&M...

Min autograf satt som en smäck på pappret. Det var en konstig känsla, men samtidigt en väldigt bra en. Sedan i augusti har jag dragit med mig pappa till x antal återförsäljare där vi har provat, pillat, inspekterat och förhandlat. Idag var dock den dagen kommen då allt kändes rätt och jag tror nog att pappa var mer lättad än vad jag var;) Vad är det då jag har köpt? Jo, numera är jag en stolt ägare av en sprillans ny svart Honda Civic=) Jag säger bara "Hejda buss!". I över två år har jag pendlat kollektivt till jobb, men jag har insatt att jag sparar sjukt mycket tid på att köra bil istället. Visst, jag förlorar sjukt mycket pengar, men i detta läge är min fritid mer värt än de kronorna... Självständighet, härligt!

Kommentarer
Postat av: Elina

Välkommen till nybilsägarskaran, vi börjar bli några stycken nu ;)

2010-10-31 @ 18:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback