Skattekurs på Sicilien: 28 september - 5 oktober


En vecka i Italien innebar både utbildning samt sol och bad. Vi hade föreläsning mellan klockan 8.30-12.00 samt mellan klockan 16.00-19.00. Siestan på fya timmar ägnade jag åt att vila vid poolen och på stranden=) Vädret var underbart och det var inte många moln vi led av.


Mitt knä var inte helt hundra och för att få ner svullnaden körde jag på min lite speciella stil. Benet flög upp på föreläsningsbordet och under våra bensträckningspauser smet jag in i gymmet (låg i rummet sidan om) för lite cykling.


Veronica och jag


Jag och Peter H

Vi var bara tre stycken som fick chansen att åka på denna utbildning. Hotellområdet var jätte fint och trots att kursen var ganska svår så var den lärorik och bra. Tyvärr låg vårt hotell lite off och att handla något i en SuperMarket var stört omöjligt. För att komma in till stan krävdes en halvtimme i buss och där inne fanns inte mycket som jag efterfrågade. Jag led dock inte av det utan för min del var stranden det viktigaste;) 

De sista dagarna hade jag lite hemlängtan, av flera olika anledningar. Borta bra med hemma bäst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback