Ett par gamla rävar har gjort träningscomeback

Det är kanske lite elakt att kalla en 25- och 28-åring för gamla, men faktum är att benämningen är ganska rätt, i alla fall i detta lag. Vilka jag syftar på? Juliana Jönsson och Caroline Böcker. Numera dyker de upp på våra onsdagsträningar för att bidra med lite rutin i en av våra femmor. Det är nostalgi på hög nivå och när det gäller Jull kan jag inte låta bli att tänka på hennes berömda fall vid line-up. Helt mörkt i hallen, speakern skriker "Nummer 7 Juliana Jönssssssson" och strålkastarna fångar backklippan. Vad som händer? En fot som fastnar i sargen och det blir platt fall, en riktig klassiker! Carro har bjudit på mycket hon också, men jag tror nog att hon har lyckats undgå de värsta minorna;) I vilket fall som helst så är det med glädje jag hälsar Engelholms stjärnor VÄLKOMNA TILLBAKA!

Kommentarer
Postat av: Elina

Jag instämmer - välkomna tillbaka :)

2010-10-14 @ 08:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback