De känner mig alltför väl

Idag skulle jag på kundbesök och det var till ett ställe där jag aldrig hade varit tidigare. Jonas skulle också med och klockan 6 i morse fick jag ett sms från honom:

- Det bjuds aldrig på förmiddagsfika så du kan ju ta med någon frukt eller något...

På jobb är alla ganska medvetna om att jag är född hungrig och han ville nog inte riskera en skrikande mage på mig;) 

Ungefär samma sak inträffade när jag var på kundbesök för ett par veckor sedan. Vi erbjöds lunch på bolaget, vilket bestod av mackor. Revisorn som var med mig var dock snabb att tacka nej:

- Jag tror att vi åker till en restaurang istället. Emelie brukar vara hungrig och äta ganska mycket...

Kommentarer
Postat av: Jonas

Trodde martin hade använt ordet glupsk

2010-11-18 @ 21:18:25
Postat av: Emelie Ohlsson

Jonas: Haha... Jag måste ju tänka på min "image" och förfina verkligheten här på bloggen...;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback