Som vanligt har helgen försvunnit i ett rasande tempo

I fredags, strax innan klockan halv fyra, hämtade Elina mig på jobb. Vi hade bestämt oss för att åka och handla och sen ha en lugn hemmakväll. Vi var inställda på att vi hade gott om tid, men att stångas på Maxi på valborgsmässoafton var lättare sagt än gjort. Att laga middag gick inte heller på en handvändning och det var först när klockan var 20 som vi sjönk ner i soffan. Det blev lagom till "Så ska det låta" och efter en timme hade vi slocknat båda två. En hård arbetsvecka hade tagit ut sin rätt... 

Igårkväll träffades jag, Elina och Sofia för en tjejkväll. Tyvärr saknades den fjärde puzzelbiten, Frida, då hon var uppbokad med annat. Det är tur att det kommer fler kvällar;) Vi åt fondue och jag tror att vi alla fick mersmak. Det satt som en smäck! Det smiddes många planer och jag ser med spänning fram emot vad som komma skall...

Drömmen om Italien

Kommentarer
Postat av: Elina

Tack för en underbar kväll tjejer <3

2010-05-03 @ 08:15:47
Postat av: Pillan

Vad mysigt! Puss å Kram från Pillan

2010-05-04 @ 11:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback