Sång i soffan

Igår var det en typisk Emlan-Pillan kväll som stod på schemat. Till programmet "Så ska det låta" sjöng vi för fulla muggar och när det var över fortsatte vi att klämma i till musiken från datorn. Till slut plockade jag fram min ostämda gitarr och våra sångröster tillsammans med mitt halvtaskiga spelande var nog inte till vår fördel;) Jag säger bara:

- Stackars grannar!


Som pricken över i:et passade vi på att ladda batterierna med lite popcorn. Vi hade köpt dem på bion som ligger precis utanför min lägenhet. Man kan ju fråga sig om det är fler än vi som har kört Take-away på det;)

Kommentarer
Postat av: Marlan

Japp, det är det.. :-) Tips: första anhalt är burgare från Nicks och sen går man inom bion på vägen och köper med popcorn. En lat kväll är klar! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback