- Det var längesedan jag skrattade så här mycket...


Kvällens festfixare, Böna


Kalle - som inte var helt nöjd med allt på bilden. Han och katten har dock fått till en lika avslappnande ställning;)


Det tog en stund innan jag kom på vem Frida påminer om, men om jag säger Jessica Biel så är det nog några som håller med mig=)


Önskemusik på gång


Elina med sina fina blåa ögon=)










Vägen till Helsingborg var ett kapitel för sig, men kul hade vi i alla fall=)


På Helsing träffade vi bland annat på Martina...


...och Sofia






Chokladpudding med grädde;)


På Helsing hade vi en hel del roliga diskussioner. En av dem handlade om min väskas innehåll och killarna var överens om att jag absolut INTE kunde ha med mig en tandborste. Det var tydligen en dödssynd... Själv skulle jag vilja säga praktiskt;)


Kvällen avslutades på Cardinal där delar av herrlaget också befann sig.

Det blev en riktigt lyckad kväll och med kassler som tema kan jag inte annat än att le...;)

Kommentarer
Postat av: Elina

Jag kan bara instämma, som tårarna rann.. tågresan var ju helt fantastisk, jag tror ingen annan har haft så roligt på ett tåg mellan Klippan o Helsingborg ;)

TACK till alla som var med denna kväll!

2010-03-24 @ 08:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback