Veckodagarna = en transportsträcka till helgen

Denna långhelg som gick var verkligen helt fantastisk! Det kändes precis som semester och just nu vill jag bara ha mer. Torsdagskvällen tillbringade jag hemma hos familjen. På fredagsmorgon åkte jag dit igen för en gemensam frukost innan jag och mamma plockade blommor i trädgården. En midsommarkrans skulle göras och solen stekte gott under tiden som vi roade oss med det. Dagen spenderades på stranden tillsammans med Sofia. Vädret blev inte fint förrän efter lunch, men vi trotsade och var där i god tid. Allt för att få den bästa hålan...;) Midsommarkvällen fortsatte, som tidigare nämnt, ute i Torekov.

Lördagen och söndagen var identiska och precis lika underbara som fredagen. På dagarna var det stranden som gällde och kvällarna ägnades åt grillning i goda vänners sällskap. Att jag längtar till den kommande helgen är bara förnamnet. Jag vill ha fredag, veckans bästa dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback