Sjung om studentens lyckliga dagar

Varje år står man inför samma problem, vilka ska man gratulera? Denna gång satte jag gränsen till tre stycken. Det kändes lagom och nu i efterhand kan jag ju säga att jag inte hade orkat äta på ett enda ställe till;) Jag inledde med ett besök hemma hos Sabina innan jag fortsatte min runda till Tina. Slutdestination blev hos Lisen där jag blev sittandes en ganska bra stund, men när mina gäspningar tog överhanden begav jag mig hemåt.

Att det var sex år sedan jag själv tog studenten känns ganska konstigt. Den där speciella dagen minns jag som igår...

Kommentarer
Postat av: Tina

Tack för den fina presenten! :)

Postat av: Emelie Ohlsson

Till Tina: Tack för den goda maten:) Ha en trevlig resa!

2010-06-14 @ 20:27:39
URL: http://guldemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback