Kom änglar

Winnerbäck, Melissa Horn, fint väder, picknick och trevligt sällskap. Kan det bli bättre?


Att det var gott om plats på Citadellen i Landskrona var ju synd att säga. Filtarna överlappade varandra och man hade stenkoll på vad grannarna åt för något. Vi slog till på stort och körde tre-rätters. Efterrätten gjorde vi på plats och då kunde inte gänget sidan om oss låta bli att kommentera:

- Vi ser att vi har hamnat sidan om några picknickexperter...


Elina och Sofia


Huvudrätten


Nog för att winnerbäck är en favorit, men Melissa Horn är också gudomlig. Hennes texter är vassa och melodierna mysiga. När hon satte igång och spelade var jag nog inte ensam om att få rysningar.


Kvällens efterrätt












Winnerbäck i full action








Vad ska jag skriva för att du ska bli berörd
Hur högt ska jag skrika,
varje gång jag vill bli hörd.
Du vill att jag ska falla,
mot något som du har gjort till ditt.
Men ska jag falla,
då ska det finnas tid att falla fritt.

Kommentarer
Postat av: Elina

Tack för en underbar kväll tjejer<3 Längtar till Italien...

2010-07-18 @ 22:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback