25-årskalas för tvillingarna Böcker


Födelsedagsbarn 1, Madde






Maria och Dennis


Jag och min bordsgranne Fredrik






Filip och Elle var inte sena med att shotta...


Madde och Carros bror stod för underhållningen. Det är verkligen en partyhöjare med livemusik!


Inte det bästa kortet på mig och Pillan, men det berodde mer på personen som höll i kameran än på oss?! Vi hade dock himla roligt så därför får denna bild ändå en plats här;)








Kollegorna Filip, Madde och Fredrik






Madde och Håkan


Linda och Bengan


Emma och Björn




Pim och Maria


Vi gratulerar...


...vi gratulerar


Linda säljer kläder och jag provade denna jeansjacka. Vad tycks, något som jag ska investera i?








Det sjöngs för fulla muggar=)
















Anne, en av våra fystränare. Här med dottern Elle.




Jag och Filip övade inför vår framtida karriär;) Jag är dock mil ifrån hans nivå!


Gitarren roade oss ett tag innan vi fortsatte med pianot. Fyrhändigt? Inga problem;)




Madde och Carro - Tack för en otrolig kväll!

Kommentarer
Postat av: Elina

Vilken kväll, synd jag missade :(

2010-07-18 @ 22:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback