Det sa bara klick=)

Under två träningar har vi fått prova säsongens klubbor. Jag brukar känna ganska snabbt om den passar mig eller inte och likadant var det denna gång. Ett par dragskott och jag visste att det skulle bli vi. När jag la min beställning så sågades det dock rejält eftersom det tydligen var en klubba avsedd för en manlig muskelknutte. Visst, det var flex 24 och de senaste åren har jag kört på 27, men jag fick en helt annat snärt än vad jag har haft innan. Det återstår en träning innan vi ska lämna definitivt besked och förhoppningsvis får jag möjlighet att prova den i någon typ av spelövning. Är det en tillfällig sommarromans eller är vi som gjorda för varandra?!

Kommentarer
Postat av: Elina

Ni är som gjorde för varandra ;) Bra jobbat imorse vännen, vi är grymma! Love<3

2010-07-02 @ 08:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback