En lördag i festens tecken




I lördags hade jag middagsbjudning för mina kära vänner. Tyvärr blev det ett par återbud, men vi som slöt upp hade det trevligt tillsammans=)  


Madde, Bengan, Carro och Elina












Sofia och jag


På väg in till Helsingborg


Att stå i kö är definitivt ingen partyhöjare och att det dessutom var svinigt kallt gjorde inte saken bättre. Vi överlevde dock och väl inne på stället så var det ingen som klagade över kylan;)


Tre heta brudar redo för dans!


När vi stod på dansgolvet så fick jag plötsligt något i huvudet, en snöböll! Någon hade kastat den rakt i pannan på mig och frågan är vad jag hade gjort för att förtjäna det... Paff blev jag i alla fall och jag hoppas verkligen att det var slumpen som gjorde att den prickade just mig;)



Jag träffade på lite innebandyfolk och en kommentar jag fick från en i FCH var:

- Alltså är du alltid ute eller?
- Va???
- Ja, varje gång jag är här så är ju du också det.
- Jag har inte varit här sedan i slutet av juli.
- Vilken sammanträffande att vi kommer hit just samma kvällar...
- Eller inte, vi är ju ofta spellediga samma helger;)

Fyra slagna hjältar med ett smile som räcker länge!

Kommentarer
Postat av: Elina

Tack för en trevlig kväll :) Nu laddar vi för en superhelg i Sthlm!

2010-12-06 @ 22:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback