Förtjänta av två dagars träningsvila i storstan

Imorse var jag och Elina mer än duktiga, eller i alla fall så tyckte vi det själva=) Klockan 5.00 möttes vi upp på vår vanliga plats för ett konditionspass. Denna gång fokuserade vi på intervaller och jag får väl medge att det kändes att det var ett tag sedan som vi körde just detta. Tidigare gjorde vi det en gång i veckan, men på senare tid så har vi kört mer snabbhets- och spänstträning (vilket dessutom är tusen gånger roligare!)

Under den timme som vi var aktiva konstaterade vi att det inte var så kallt ute idag. När jag satte mig i bilen för att köra till jobb så insåg jag dock att det var -6 grader och givetvis tog jag detta som ett tecken på att vi hade jobbat riktigt hårt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback