Kräftskiva/Födelsedagsfest - för Sofia


Vi hann inte mer än att stiga in hos Sofia förrän vi började tjattra. Munnarna gick i ett och när jag tog denna bild fanns det inte ens tid att kolla in i kameran. Att de skulle le behövde jag dock inte be om. Det fixade de ganska bra ändå=)






I full gång med att skala...


Kladdigt kladdigt!


Kvällens tema var Sing Star och som vi sjöng...


Amen lilla hjärtat;)


Fullt koncentrerade


Är det tävling så är det!




Så vackert så=)




Här ser det ut som om vi sjunger en ABBA-låt




Nej, jag sa ta i allt vad ni kan!


Hello...








Fel vinkel på kameran?!


Detta var tydligen en låt som vi kunde utantill. Att sjunga högt hade i alla fall jag och Pillan inga problem med. Här skulle jag nog vilja säga att vi skrek...


Gitarrsolo...


Vilken min jag sitter inne med här!






Givetvis bjöds det på en hel del dans också=)










Den berömda Brandsta-klappen! Visst var jag bra på att fånga den på bild? (att jag bad omtagning x antal gånger behöver jag ju inte avslöja;)


Drinkblandaren nummer1, drink nummer?








Redo för fest!


Hey, hänger ni inte på?!


Vi dansar i lägenheten istället=)









Kvällen blev inte riktigt som planerat, men oavsett så gav den oss nya upplevelser. I efterhand så har vi haft extremt mycket att prata om och vi har dragit samma historier om och om igen. Pillans trippande med handväskan, min armbåge, vårt fnittrande, toabesök och ja, jag kan göra denna lista lång!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack mina fina vänner för en härlig födelsedagsfest! Ett minne för livet på många sätt.... ;) puss på er <3

2010-08-31 @ 21:47:00
Postat av: Jennifer

Härliga bilder Emlan! Kul å se dig sjunga så mycket :D

2010-08-31 @ 23:48:29
Postat av: Elina

Tack tjejer för en oförglömlig kväll <3

2010-09-01 @ 08:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback