En fullplanerad helg

Helgen är väl egentligen till för att man ska vila upp sig, men denna gång har den haft motsatt effekt. I fredags var det after-work med jobb som gällde. Hamnpaviljongen och Marina Plaza hann avverkas innan jag lämnade gänget och fortsatte kvällen tillsammans med Elina. Vi slog oss ner på ett av våra favoritställen, Grand Hotel. Givetvis var det pianobaren som lockade, men denna kväll var det tyvärr en av de sämre pianisterna som spelade. Vi fick dock en trevlig och välbehövlig tjejkväll där vi hann prata igenom både det ena och det andra. Våra bordsgrannar var dessuom väldigt intressanta och spänningen steg ju längre kvällen led...;) Strax efter klockan 22 körde vi hemåt. Vi var trötta efter en hel arbetsvecka samtidigt som vi ville lägga oss i tid inför lördagens match.

Lördagen startade med en runda på stan tillsammans med mamma. Därefter blev det middag på min balkong i den strålande solen innan det var tid för fotbollsmatch.

Kvällen ägnades åt festligheter. Det var årsfest med innebandyn och vid midnatt var vi några som fortsatte till Helsingborg. Det blev lyckat och efter några timmars dansande var mina ben mer än trötta. Sista halvtimmen fick jag oväntat besök, men det gav pluspoäng;)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback