En bra start på morgonen

Igår klockan 5.00 ringde min klocka. Som en zombie steg jag upp och drog på mig träningskläderna. Jag mötte upp Elina och My, som verkade vara precis lika trötta som mig, och vi begav oss iväg på jakt efter trappsteg. Knästabilitet och kondition stod på schemat och jag måste säga att det blev ett tufft pass. Upp och ner, upp och ner... Ja, vi hann med ganska många rundor med både hopp och löpningar. Min kropp var inte nöjd över att inte ha fått en rejäl frukost, men att äta ett lass precis innan hade varit ännu värre... Jag har dock kommit på den optimala lösningen för mig och det kommer jag att köra på i fortsättningen=)

Eftersom jag åker iväg till jobb tidigare än de andra två så brukar jag alltid träna själv på morgonen. Vi har nu mötts på halva vägen, vilket verkligen gillas. Det är så mycket roligare att svettas tillsammans än att svettas själv... Bra jobbat tjejer!


Kommentarer
Postat av: Elina

Tack detsamma vännen! En tradition är skapad... Love<3

2009-10-24 @ 19:57:04
Postat av: Emma W

Fy för! Ni hade aldrig fått upp mig så tidigt.. =) Eller vad säger du och Madde? =)

2009-10-24 @ 21:37:45
Postat av: My

Visst är det en perfekt start på morgonen! På fredag kör vi igen! Kram

Postat av: Pillan

Duktiga ni är! Puss & Kram

2009-10-26 @ 18:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback