Som en isbit

Just nu är det varmare där min cykel står än vad det är i min lägenhet. Det är något fel på mina element och eftersom det har börjat bli kallt ute så märks det extra tydligt. Pappa var och skruvade på dem i söndags och då började de fungera, men nu verkar de alltså protestera igen. Jag har tillbringat de senaste nätterna med tjocka varma kläder på mig och jag tror faktiskt inte att jag ger mina element så många fler chanser. Pappa ska ta sig en titt på dem ikväll och får han inte rätt på det så ringer jag och klagar hos fastighetsskötaren...

Kommentarer
Postat av: Marlan

Har haft samma problem.. Men jag hittade en liten grej att skruva på strax innanför stora plastdelen som gjorde att jag kunde reglera värmen mycket mer. En liten mutter. Men det kanske den som din pappa har skruvat på.. Lycka till med fastighethetskötaren, ett tips är att skruva på en rejäl dos av charm för att lyckas med honom.

Postat av: Emelie Ohlsson

Till Marlan: Ska jag vara ärlig så vet jag inte riktigt vad pappa skruvade på. Jag var lite bekväm och brydde mig inte om att kolla, lättare att ringa honom när man får problem;) Tack för tipset i alla fall, jag ska framföra det till honom=)



Min fastighetsskötare har faktiskt varit super hittintills. Innan jag flyttade in lyckades jag få ny kyl och frys, ny spis, nytt badrumsskåp, ommålning av hela lägenheten och nya trallor på min uteplats. (Jag har Staffan, men när han hade semester så fick jag prata med den andra och han verkade inte lika samarbetsvillig...) Jag får väl helt enkelt hålla tummarna för att jag får igenom mina resterande lägenhetsönskningar=)

2009-10-20 @ 09:48:11
URL: http://guldemlan.blogg.se/
Postat av: Marlan

Synd att jag ska flytta nu, men annars hade du fått sköta mina "affärer" med fastighetsskötaren! :-)

2009-10-20 @ 13:23:56
Postat av: Elina

Marlenes hemmatips, kanon :) Hoppas din pappa kan lösa det ikväll! Lycka till :)

2009-10-20 @ 13:26:27
Postat av: Chelle

Ta ett lagfoto till mig med dig till träningen imorgon. På dig och isbjörnarna.....

2009-10-20 @ 14:36:05
Postat av: Linnéa

trodde gammelmormor kunde sånt. ;)

2009-10-20 @ 21:53:57
Postat av: Elina

Gammelmormor kan visst allt... Gammelmormor o gammelfarmor kan iaf lösa det mesta tillsammans ;) Ses ikväll på träningen!

2009-10-21 @ 08:13:51
Postat av: Emelie Ohlsson

Till Chelle: Ska bli, allt för dig;)



Till Linnea: Jag instämmer med Elina, mycket kan vi lösa tillsammans...;) I detta fall är dock gammelmormor och gammelfarmor för gamla för att klara av det...;)

2009-10-21 @ 09:23:37
URL: http://guldemlan.blogg.se/
Postat av: K

Dina termostater är sönder Emelie bara att byta ut.

2009-10-24 @ 22:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback