FBC Engelholm - KFUM Malmö 9-3

Tråkig, gåtempo, sömnpiller... Det är orden som jag tänker beskriva lördagens match med. Visst att vi hade kontroll från start till slut och att det bjöds på fina kombinationer, men som back var det en ganska trist tillställning. Jag kände aldrig att jag kom in i matchen och eftersom min spelstil är ganska fysisk så krävs puls och tuffa tag för att jag ska komma till min rätt. Under de 60 minuterna som vi spelade så kändes det dessutom som om jag befann mig i en konstig bubbla. Jag är dock övertygad om att det grundade sig på förra veckans berg och dalbana. Elina var inte heller särskilt nöjd över sin insats och som vi själva konstaterade efteråt så var det tur att vi hade en mindre bra dag när vi ställdes inför ett sådant här motstånd då våra misstag inte blev matchavgörande...

Matchens plus går till vår yngsta lirare (viktigt att kommentera det här med åldern, eller hur;) Linnea Jönsson. Hennes forwardskollega Emelie Hjälm förtjänar också ett extra plus då de ständigt var ett orosmoment för malmöförsvaret.


Kommentarer
Postat av: Elina

Åldern är mkt viktig att kommentera, du är inte gammelmormor för inget ;) Ha en bra dag i Gbg! Love<3

2009-10-13 @ 08:23:15
Postat av: Scott

Bra jobbat girls! Saknar er!!!!

2009-10-14 @ 12:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback